Opinie ekspertów Sunrise System - Pozycjonowanie stron internetowych i optymalizacja
Nie ulega wątpliwości, co również potwierdzają opinie ekspertów, że skuteczna reklama w Internecie jest obecnie przepustką do sukcesu rynkowego. Każdego dnia miliony ludzi na całym świecie za pośrednictwem sieci wyszukują usług i produktów, którymi są zainteresowani. Dzięki pozycjonowaniu, nowoczesnej i skutecznej formie promocji, szanse na odnalezienie oferty Państwa przedsiębiorstwa, przez potencjalnych klientów, znacznie rosną.
Czym jest pozycjonowanie?
Pozycjonowanie to szereg zabiegów, które wpływają na pozycję Państwa strony w rankingach
najpopularniejszych wyszukiwarek, takich jak Google, Wirtualna Polska czy Onet na wybrane wyrażenia kluczowe. Badania zachowań Internautów jednoznacznie wskazują, że miejsce w wyszukiwarce, ma kluczowe znaczenie jeśli chodzi o wybór oferty przez potencjalnych klientów.
Przy pomocy specjalnej aparatury, analizowano miejsca, na których najczęściej koncentrował się wzrok testowanych osób. Największym zainteresowaniem, cieszył się obszar, kształtem przypominający trójkąt i obejmujący tylko poszczególne, najwyżej zlokalizowane, odnośniki prezentowane na pierwszej stronie naturalnych wyników wyszukiwań. Tylko trzy pierwsze miejsca były dostrzeżone przez 100% ankietowanych. Wniosek nasuwa się sam: im niższa pozycja, tym mniejsza szansa na wzbudzenie zainteresowania Internautów. Dlatego, pozycjonowanemu serwisowi znacznie łatwiej osiągnąć sukces rynkowy i zyskać zaufanie kontrahentów.
Chcesz wiedzieć więcej? Zajrzyj na https://www.sunrisesystem.pl/pozycjonowanie-stron.html
Korzyści płynące z pozycjonowania
Pozycjonowanie to według wielu opinii niewątpliwie najefektywniejsza forma reklamy internetowej.
- dzięki wysokiemu miejscu w rankingu wyszukiwarki, osiągniętej dzięki pozycjonowaniu, klienci chętniej wchodzą na stronę Państwa firmy i kupują prezentowane tam produkty;
- optymalizacja stron, pod kątem pozycjonowanych wyrażeń kluczowych zapewnia precyzyjne targetowanie oferty, do osób realnie zainteresowanych Państwa działalnością;
- wysokie miejsce w rankingu wyszukiwarek to sposób na budowanie wizerunku solidnego, rzetelnego i godnego zaufania przedsiębiorstwa, oferującego produkty i usługi najwyższej jakości;
- dzięki dobrze wypozycjonowanemu serwisowi, oferta Państwa przedsiębiorstwa każdego dnia dociera do ponad 14 milionów Internautów, dla których sieć, jest często jedynym źródłem informacji o produktach;
- pozycjonowanie jest nieinwazyjną formą promocji, która jest niemalże w stu procentach adekwatna do zapytań Internautów;
- spośród różnych form reklamy, pozycjonowanie wyróżnia się stosunkowo niskimi nakładami finansowymi, dlatego nawet niewielkie przedsiębiorstwa mogą skutecznie konkurować z dużymi i znanymi firmami;
- dzięki pozycjonowaniu mogą Państwo promować swoje usługi nie tylko na terenie Polski, ale również poza jej granicami. Pozycjonujemy strony naszych klientów aż w 150 krajach na całym świecie, a jedynym warunkiem skorzystania z tej usługi jest posiadanie strony internetowej w danym języku. Dodatkowo, możemy również pozycjonować Państwa stronę w popularnych zagranicznych wyszukiwarkach takich jak Yahoo, czy Bing.
Dlaczego pozycjonowanie jest tak istotne?
Doskonale przygotowana strona, ciekawy asortyment, ani nawet korzystne ceny nie zapewnią sukcesu Państwa firmie jeśli będzie ona niewidoczna. Wielu przedsiębiorców uważa, że skoro po wpisaniu nazwy swojej firmy, pojawia się ona na pierwszym miejscu w rankingu wyszukiwarki, to pozycjonowanie jest im zupełnie niepotrzebne. Jest to błędne przekonanie, ponieważ Internauci zazwyczaj szukają usług i produktów, a nie konkretnej marki. Dlatego, tylko dobrze wypozycjonowany serwis jest szansą na zdobycie nowych klientów i wzrost liczby zamówień. Każda firma, która chce się rozwijać, nie tyle powinna, co musi, zaistnieć w Internecie. Dzięki temu globalnemu medium na bieżąco można dostarczać informacji o produktach i ofercie do niemal nieograniczonej liczby osób na całym świecie, 24 godziny na dobę. W Internecie nie musisz poszukiwać klientów czy kontrahentów, znajdą Cię sami, pod warunkiem, że będziesz widoczny. A ową widoczność może zapewnić Ci tylko nowoczesna, dobrze kojarzona i dokładnie stargetowana reklama internetowa - pozycjonowanie.
Więcej o pozycjonowaniu - krótka historia pozycjonowania
Historia pozycjonowania związana jest z historią wyszukiwarek internetowych i pomysłem dwojga studentów Uniwersytetu Stanforda - Sergeya Brina oraz Lary'ego Page'a. Przygotowując się do pisania swojej pracy doktoranckiej, mieli poważne problemy ze znalezieniem najważniejszych informacji w Sieci. Chcieli, aby Internet stał się narzędziem bardziej funkcjonalnym i dostarczał każdemu użytkowi informacji, które są mu potrzebne. Stworzyli więc system, który stał się pierwowzorem popularnej dzisiaj wyszukiwarki Google. Początkowo pozycjonowanie polegało jedynie na właściwej optymalizacji strony internetowej, poprzez dodanie do niej meta tagów oraz zapewnieniu niewielkiej ilości odwołań do zaindeksowanych przez Google stron. Tego typu działania w zupełności wystarczyły, aby wypozycjonować serwis na czołowe miejsca w rankingu wyszukiwarki. Jednak z czasem sytuacja zaczęła się zmieniać. Wraz ze wzrostem użytkowników Internetu, rosła również ich świadomość na temat korzyści jakie może zagwarantować sieć. Zwiększenie się konkurencyjności wymusiło powstanie nowych, bardziej skomplikowanych metod pozycjonowania. W Polsce, termin "pozycjonowanie" pojawił się stosunkowo niedawno - bo ok. 2002 roku i z powodzeniem zastąpił dotychczas stosowaną, anglojęzyczną nazwę web positioning.
Etyczne i nieetyczne sposoby pozycjonowania, czyli White SEO and Black SEO
W związku z ogromną konkurencyjnością pewnych pozycjonowanych fraz, zaczęto stosować techniki, które są uważane za nieetyczne i nie są akceptowane przez twórców wyszukiwarek internetowych. Stosowanie ich, zamiast wspomagać pozycjonowanie, może jedynie zaszkodzić i doprowadzić do całkowitego wykluczenia pozycjonowanej w ten sposób strony z wyników wyszukiwania.
Do nieetycznych sposobów pozycjonowania należą między innymi:
- wykorzystywanie słów kluczowych niezgodnych z treścią witryny;
- ukrywanie tekstu umieszonego na pozycjonowanej stronie;
- cloaking (maskowanie) działanie to polega na przedstawianiu wyszukiwarkom odmiennych treści lub adresów URL, niż te, które są oglądane przez użytkowników;
- nagromadzanie słów kluczowych;
- duplikowanie treści, czyli tworzenie powiązanych ze sobą serwisów, o podobnej lub identycznej zawartości
Etyczne sposoby pozycjonowania:
- optymalizacja kodu pozycjonowanej strony;
- promowanie strony dzięki wymianie linków ze stronami partnerskimi;
- tworzenie artykułów o działalności firmy i umieszczanie ich w sieci;
- optymalizacja treści znajdujących się na stronie, pod kątem promowanych wyrażeń;
Tylko etyczne sposoby pozycjonowania są w stanie zapewnić witrynie sukces, czyli wysoką pozycję.
Dlaczego warto pozycjonować serwis z Sunrise System?
Dokładamy wszelkich starań, aby pozycjonowanie z naszą firmą nie było dla Państwa wydatkiem, ale szansą na rozwój działalności, budowanie solidnej i rozpoznawalnej marki i przede wszystkim pozyskiwanie nowych klientów. Dla nas najważniejsze są efekty, dlatego wszystkie czynności związane z pozycjonowaniem są bezpłatne. Pobieramy opłaty tylko wtedy, kiedy Państwa serwis znajdzie się w pierwszej dziesiątce naturalnych wyników w wyszukiwarce.
Powierzając pozycjonowanie serwisu firmie Sunrise System, mogą mieć Państwo pewność, że wszystkie prowadzone przez nas działania promocyjne będą etyczne i zgodne z obowiązującymi standardami zawodowymi.
Co oferuje firma Sunrise System w ramach usługi pozycjonowania?
- bezpłatny i szczegółowy audyt strony - jego wyniki zostaną Państwu przedstawione wraz z propozycją optymalnie dobranej, kampanii reklamowej;
- optymalizację kodów pozycjonowanych serwisów, pod kątem robotów sieciowych wyszukiwarek;
- optymalizację treści serwisów, pod kątem precyzyjnie wyselekcjonowanych wyrażeń kluczowych;
- tworzenie artykułów o Państwa usługach i umieszczenie ich w Internecie;
- szczegółowe miesięczne raporty z pozycjonowania wyrażeń kluczowych, obejmujące również opłaty za osiągnięte pozycje;
Przewaga pozycjonowania nad innymi rodzajami reklam internetowych.
Pozycjonowanie jest nowoczesną formą reklamy internetowej, której zadaniem nie jest kreowanie u odbiorców nowych potrzeb, a dostarczanie informacji adekwatnych do zapytań Internautów. Pomimo, że wśród reklamodawców, największym zainteresowaniem cieszą się nieustannie reklamy graficzne, badania rynku jednoznacznie wskazują, że Internauci są zdecydowanymi ich przeciwnikami. Jak dowodzi raport Gemius, użytkownicy sieci, byliby w stanie nawet uiszczać opłaty, aby unikać kontaktu z reklamami. Trudne do uchwycenia, irytujące banery, uniemożliwiające korzystanie z serwisu, skutecznie zniechęcają Internautów do ponownej wizyty na takiej stronie. Wraz z rozwojem Internetu i znaczą komputeryzacją społeczeństwa rośnie również świadomość ludzi oraz ich wymagania. Internauci nie oczekują, że reklama całkowicie zniknie z ich życia i z mediów, Internauci po prostu pragną, aby sposób serwowania komunikatów uległ diametralnej zmianie. Pozycjonowanie to jedyna forma promocji, która spełnia te wysokie wymagania i choć jest to stosunkowo młoda dziedzina, systematycznie zyskuje na popularności. W krajach, takich jak Wielka Brytania, wydatki przeznaczone na pozycjonowanie, osiągnęły już niemalże 60% całej sumy wartości rynku reklamy internetowej.
Pozycjonowanie, w przeciwieństwie do innych form reklamy internetowej dociera tylko do odbiorców realnie zainteresowanych promowanymi usługami. Dzieje się tak, dzięki doborowi, precyzyjnie wyselekcjonowanych słów kluczowych, które mają niebagatelny wpływ na skuteczność kampanii. Słowa kluczowe (z ang. Keywords) to takie frazy, które Internauci najczęściej wpisują do wyszukiwarki, w celu znalezienia konkretnego produktu lub usługi. Podstawą ich selekcji, jest gruntowna wiedza na temat zachowań i preferencji internatów, którą posiadają tylko doświadczone firmy, takie jak Sunrise System.
Pozycjonowanie należy również do jednej z najtańszych form promocji. Dzięki temu, nawet niewielkie firmy mogą skutecznie konkurować z liderami runku.
Zapraszamy do kontaktu z nami:
Budynek Andersia Tower XVIII p.
Plac Andersa 3
61-894 Poznań
firmy Sunrise System sp. z o.o.
Biurowiec DELTA
ul. Towarowa 35
61-896 Poznań
Chcesz poznać opinie o Sunrise System ?
Zajrzyj do działu referencji naszej firmy -> Opinie klientów Sunrise SystemZapraszamy również do sprawdzenia opinii z poszczególnych kategorii:
- Opinie z kategorii Architektura i budownictwo
- Opinie z kategorii Produkcja, energetyka
- Opinie z kategorii Edukacja i usługi
- Opinie z kategorii Odzież
- Opinie z kategorii Zdrowie i uroda
- Opinie z kategorii Sklepy internetowe
- Opinie z kategorii Poligrafia i reklama
- Opinie z kategorii Oprogramowanie i elektronika
- Opinie z kategorii Usługi prawne, finansowe, doradcze i szkoleniowe
- Opinie z kategorii Hotele, wypoczynek i rekreacja
- Opinie z kategorii Meble i wyposażenie wnętrz
- Opinie z kategorii Handel i dystrybucja
Najważniejsze pojęcia związane z pozycjonowaniem
- Pozycjonowanie - szereg czynności promocyjnych, dzięki którym strona internetowa ukazuje się w możliwie najwyższych pozycjach w naturalnych wynikach wyszukiwań, na wybrane wyrażenia kluczowe;
- Wyniki wyszukiwania - (ang. SERP - Search Engine Results Position) ukazująca się w odpowiedniej kolejności, lista stron internetowych, odpowiadająca wpisanym do okienka wyszukiwarki frazom;
- Słowo kluczowe, fraza kluczowa - pojedyncze słowa oraz frazy, które są najczęściej wpisywane przez Internautów, w celu odnalezienia konkretnego produktu. Mają duży wpływ na skuteczność pozycjonowania, dlatego powinny być bardzo precyzyjne;
- Optymalizacja stron internetowych - dostosowanie pozycjonowanej strony internetowej, w celu osiągnięcia określonych korzyści. Optymalizację można podzielić na dwa rodzaje, czyli optymalizację kodu oraz treści;
- SEO - ( z ang. Search Engine Optimization) zob. pozycjonowanie;
- SEM - ( z ang. Search Engine Marketing) czyli marketing w wyszukiwarkach, obejmujących ogół działań promocyjnych, na który składają się między innymi: pozycjonowanie i kampanie linków sponsorowanych;
- SEO copywritting - to jeden z elementów wspierających pozycjonowanie, polega na pisaniu prawidłowo zredagowanych oraz unikalnych tekstów, zawierających pozycjonowane wyrażenia kluczowe;
- Algorytm wyszukiwarki - zbiór zasad, umożliwiających wyszukiwanie konkretnych treści, a także ich prezentowanie w odpowiedniej kolejności;
- AT - Anchor Text - element odnośnika tekstowego, który po kliknięciu przekierowuje do innej lokalizacji <a href= adres pozycjonowanej strony> wyrażenie pozycjonowane</a>;
- Content - czyli zawartość stron internetowych, jest ona niezwykle ważnym elementem pozycjonowania, powinna być unikalna;
- Duplicate Content - kopie strony internetowej, duplikowanie należy do jednej z nieetycznych metod pozycjonowania i może skończyć się całkowitym wykluczeniem pozycjonowanego w ten sposób serwisu, z wyników wyszukiwania;
- Index/indeks stron - Zbiór stron dostępnych w danej wyszukiwarce - stron zindeksowanych przez robota wyszukiwarki;
- Link popularity - częstość występowania linku do pozycjonowanego serwisu, na innych stronach, jest wskaźnikiem popularności pozycjonowanej strony;
- Pozycjoner - osoba specjalizująca się w pozycjonowaniu i optymalizacji stron internetowych.